23 Maj

Jag har precis ätit pizza som middag. Super gott. Idag vill mina syrror att jag ska sova ute i stughuset med de. De liknar mer ett litet hus eftersom det finns en säng, ett bord, gardiner, mattor och sånt där. Vi ska väl käka gott och titta på film. Så jag kommer inte kunna plugga inför so provet idag heller. Det får bli plugg imorgon istället. Nu ska jag dra. Ha det bra!


_______________________________________________________________
Har målat naglar också. Fick bli mörklila naglar med vita blommor på.
Puss

dåliga bilder...


Kommentarer
Postat av: valentina

snygga naglar:) gud vad söta ni är:D<3

2009-05-23 @ 23:09:14
Postat av: Ella

Seriiöst beautly <<3 Och NICE Picture.. Ha det bra och hoppas du får iaf G på provet jag måste också plugga kan inget och har inte ens ett häfte :( Vi får se, ha det bra <3

2009-05-24 @ 10:21:29
Postat av: Paulina

tycker inte jag vart speciell fin på bilden, hehe. Men tack ändå ! <3

2009-05-24 @ 13:51:02
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0