24 Maj

Åh nej! Varför har det här lovet redan tagit slut. Jag vet att det bara är två veckor kvar men vi kommer ha det fullt upp med alla slutprov och sånt. Den här kommande veckan kommer vi att ha so och musik prov. Sen kommer vi säkert också ha engelska, svenska och spanska prov. Vill hinna klart med mitt förkläde på slöjden också fast jag kommer att vara matvärd på torsdagen så då missar jag en lektion. Har heller inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Har ett par klänningar att välja bland. Jag får nog lägga upp bilder på de och ha en omröstning. Är det verkligen meningen att skolan ska stressa oss så här mycket. VI ÄR JU BARA BARN!

Såhär lockigt var mitt hår varje dag i Granis Canaris!



För fem månader sen var det julafton :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0