27 Maj

Hej bloggen!
Kom hem från Emelie för typ en halv timma sen. Vi åkte dit efter skolan och pratade & hoppade på hennes studsmatta.
Skolan var ganska okej idag. Fick lite skoj damp på Avin för att hon sprang ner och visade mina bikinis till någon kille i klassen. Haha, kom inte på något hämd just då, så jag berättade om vad som hade hänt när Avin solade med push up. Haha, okej jag skojar bara. Hon solade inte med push up, men hon hade ett tajt linne på sig så att hennes "grejer" åkte mot varandra och sen såg hon att hon hade fått en vit rand mellan dom. Hahahha. Hoppas inte hon ser att jag skriver det här, hon kommer verkligen få damp. Men var bara tvungen. :)

Dagens oufit babes.

-jeans från MQ
-cardigan kofta från H&M
-blått/grönt linne från Cubus
-vanliga pärlörhängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0