4 Maj

Idag gick jag hem från skolan efter idrotten eftersom jag hade skit ont i huvudet. Eller det var som en liten bit av mit huvud som värkte. Hade lust att ta en kniv och skära av just den biten. Inte för att jag tror att det skulle kännas skönare. Men när jag kom hem skulle jag ta fram alvedonen men jag hittade den inte. Fick typ damp och ringde pappa. Men han trodde att den skulle lega där den brukar ligga. Men sen såg jag att den låg mitt framför ögonen på mig, lyckat.. ? Nu har jag sovit sen klockan 10, jätte skönt. Eller jag vaknade för en timme sen och åt. Skriver mer senare, puss.

Hade lite tråkigt idag, hehe.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var synd att du fick gå hem :((

2009-05-04 @ 16:24:36
URL: http://nyappyi.blogg.se/
Postat av: Paulina

aa, men mår ganska mkt bättre nu :)

2009-05-04 @ 17:22:07
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: valentina

det är bra:)

2009-05-04 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0