5 Maj

6 maj är årets viktigaste dag. Ni vet väl varför, okej. Det var en dum fråga, det är klart att ni vet varför. Men jag vet att det finns några riktigt, riktigt trögfattade där ute så jag tänkte berätta anledningen. Den 6 maj fyller ju jag år. Hela Sverige firar det och det är jätte kul. Haha, nu låter jag som värsta egot, men jag var ironisk för er som inte förstod det. Men det skadar inte att komma ihåg att Paulina fyller år den sjätte maj, eller hur? Jag undrar vad jag kommer att få? Hmmm. Jag lägger i alla fall bilder på mina presenter imorgon, och tänkte faktiskt också foto det jag fixade i stugan.

"jätte snygg" bild, jag vet :P


Kommentarer
Postat av: jennifer

min blogg var fin tills min storebror emil råkade ta bort mitt tema. Men jag undrar om du kan fixa min blogg. du kan få mig på msn, [email protected]

Jag är nathalies syrra så du vet och emils syrra.

2009-05-05 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0