6 Maj!

Hejsan. Jo idag fyller jag 14 år. Eller fjortis som vissa brukar säga. Men jag och Valentina har precis jobbat klart med vår grej för att samla in pengar till operationsdagsverke. Hoppas alla kunder blev nöjda. Men vi gjorde massage i en halvtimme, ansiktsbehandling, nagelvård och lack + nagelsmycken, platta håret (fixa håret), noppa ögonbryn, bloggdesign för endast sjuttio kronor. Sen så kunde man välja enstaka saker för sig själv, men paketpriset blev ju såklart billigast. Nu är jag ganska trött och snart kommer pappa hem från jobbet och då ska vi äta god mat, tårta och öppna alla mina paket. Vi får se vad jag får.

Jag och Valentina hade tråkat i väntan på kunder, så då rita vi denna töntiga lapp. :P


Så här ser jag ut mot kvällen.. :)



Jag tog fler bilder med Emelies mobil.
Hoppas att hon lägger in de på sin blogg så att jag kan lägga in dom här. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

grattis i efterskott<33

2009-05-07 @ 18:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0