9 Maj

Klockan är snart halv sju så det betyder att vi ska äta middag snart. Det ska bli grekisk grill, skit gott. Jag har verkligen saknat det från när jag var i Kreta för två års sen. Tzatziki och sånt ska också fixas, mums.
Som jag sa så skulle jag bada, och jag gjorde det i över två timmar. Ville verkligen inte gå ut, men jag fick tvinga mig änå. Kan jag inte sitta där hela dagen och lata. Efter det gick jag ut på tomten där Sara tvingade mig att köra "kråkan" med henne. Vi började skratta så mycket så att vi båda ramlade ihop till en hög på gräset, haha. Inte så ofta man har kul med sina syskon.

MIN ANDRA DANS:

Outfit
-samma lime färgade linne under
-vit t-shirt från gant
-Fannys baggy jeans
-vitt svep tyg från ... Haha!


Låt
Bobby Valentino - Tell Me
(hittade inget videoklipp på youtube)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0