7 Maj

Klockan sex hade jag dans, och vi var i Tomtberga den här gången för att vi skulle gå igenom alla danser. Vi fick våra balett kjolar till Circus idag också, fast det var inte de vi hade tänkt oss. De andra var redan upptagna, men men. De här funkar väl också. Nu kan jag alla danser, men ska nog gå igenom de lite imorgon. Sen har jag lite tid innan föreställningen på söndag också. Vi ska vara där klockan tio (!!!) för genrep och klockan 13.00 drar vår första uppvisning igång. Längtar så mycket. Vet ni att det bara är en månad kvar till sommarlovet. Så snabbt har tiden gått. Helt sjukt! Minns dagarna från sommarlovet 08 som om det vore för en vecka sen. Det här lovet ska massa foton tas, så att man kan titta på de typ om två år. :)

Så här såg jag ut i fyran/feman. Haha!


Kommentarer
Postat av: valentina

haha vad söt!

2009-05-08 @ 16:07:18
Postat av: Paulina

titta vad smal jag var. I gemförelse med nu!!

2009-05-08 @ 17:30:41
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0