1 november

Hej!

Idag var jag i Sk med Jessica. Jag skulle egentligen byta mina skor till en större storlek eftersom de är grymt jobbiga att ta av. Men när man väl är i dem så passar de perfekt. Så en dragkedja hade passat perfekt. Fast nackdelen är att det är mycket snyggare utan en kedja. Men jag köpte andra saker istället. Jessica köpte ett par snygga mjukisar från Bikbok. Jag funderar själv på att köpa sånna, för de är så pösiga och samtidigt mysiga.
När jag kom hem bakade Sara en kladdkaka till oss alla. Sen hade hon och pappa köpt ett nytt playstation
spel som vi testade. Haha, det var svårt i början men man lär sig väl.. Jag lägger in bilder på det lilla jag köpte sen.  Puss!

Länge sedan men jag saknar det! Åh, varför? :(

Closer - Ne-Yo!



Kommentarer
Postat av: therese

saknat dig oxå :D <3

2009-11-01 @ 22:00:50
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0