22 november

Åh! Jag blev precis riktigt sur eftersom mitt långa inlägg som jag precis skrev inte publicerades. Så nu måste jag skriva om allt, för inlägget sparades inte heller.

Vid tolv hade Elin balett uppvisning.. Det var kul när hon dansade, men annars höll jag på att somna.

Vid två åkte jag och pappa till en möbelbutik eftersom mina föräldrar ska köpa en garderob till deras rum. Han köpte i alla fall en snygg. Medan han pratade med en kille som jobbade i butiken, gick jag runt och tittade på de andra garderoberna. En sak är säker. När jag köper ett eget hus/lägenhet så ska jag ha en stor klädkammare. Så det ska inte vara några dörrar, utan bara massa hyllor, speglar, klädhängare, skohyllor och sådant. Haha, min dröm!

Efter det åkte vi för att leta efter en mobil till mig. Jag hittade två jag funderar på att köpa. En C905 och en W995. Båda kostar över fyra tusen så jag vill ju inte bara köpa de sådär. Men det ville min pappa eftersom jag är en "snäll & duktig flicka". Hahah. Men jag tvingade min pappa att tänka lite mer på saken istället. HAHA. Visst är jag snäll?

En röd W995 eller en silvrig C905.. Hmmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0