28 november

Hej!

Idag har jag haft en riktig sovmorgon. Skönt! Sedan så fixade jag lite saker och vid klockan tre kom Therese till mig. Vi gick emot prinsella i kk. Hahah. Vi skulle köpa och titta på grejer inför festen men vi köpte inget. Förutom mat till oss själva. Butiken bredvid Prinsellas restaurang hade slängt en jätte stor julkula i deras soprum, eller lager eller vad man ska säga. Samma rum var Prinsellas föräldrars soprum. Så vi tänkte ta den. Vi tog nycklarna och tog bakvägen. Therese & Prinsella sprang in och hämta den och precis då kommer en säljare från den andra butiken in i soprummet/lagret. Hahah, vi fick panik och sprang därifrån medan jag lämnade kulan vid ett hörn. Men vi tänkte ju ta den från början eftersom det borde vara okej ifall de ändå skulle slänga den. Men det blev ändå skit pinsamt. Sedan fick vi reda på att kulan var Prinsellas gamla hemifrån. Och att hennes föräldrar avsiktligt slängde den där. Hahha, så på kvällen när vi skulle titta efter den hade butiken bredvid trott att den tillhört dom och var deras så de hade lagt ut den någonstans i deras butik! Hahahah!

Nu är Vanessas familj bjudna på middag hos oss. Vi har precis ätit klart. Nu ska jag ner till sötnosen Leah och hitta på något kul med henne. Ciao :)

Tror att den här togs för två veckor sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0