29 november

Oh no! Söndag igen! Varför ska helgen gå så mycket snabbare än vardagarna? Även fast helgen enbart är två dagar känns den så mycket kortare. Bläää!

Måste bara säga att jag har jätte ont i svanskotan tack vare Sara & Vanessa. De försökte dra mig. Så jag tog tag i ett dörrhandtag så de drog istället i mina ben så att jag hängde i luften. Det blev för tungt för mina armbar så jag tappade greppet om handtaget och bomm. Så ramlade jag mitt på svanskotan. Ajj.. Den är säkert bruten, (om den nu kan vara det). Haha!

Har läst och svarat på alla mina mail nu. Jag har till och med gjort det alla frågade om. Känns riktigt skönt eftersom att jag alltid har skjutit upp det arbetet.

Idag måste jag.

*Göra spanska läxan
*Plugga inför Hemkunskapsprovet (80 sidor!!!)
*Måla naglarna i guld
*Duscha
*Äta middag
*Välja kläder
*Fixa och packa i nödvändiga saker i väskan
*Hitta jul saker för en anledning jag inte orkar förklara nu
*Städa mitt rum.
Oj, det var mer än vad jag trodde. Bäst att börja nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0