3 november

Så nu har jag gjort orienteringsläxan eftersom det inte gick så bra på orienteringsdagen.. Jag hoppas jag har gjort rätt nu i alla fall. Tänkte börja med spanskan precis, men ville bara berätta en händelse som skedde i skolan idag.

För första gången låste jag in mina nycklar i skåpet. Jag kom på det precis när låset sa: "klick." Så vi hämtade gem och försökte få upp låset. Men vi lyckades inte. Så jag frågade ifall jag kunde få låna Thereses lilla nyckel eftersom den kunde hjälpa till. Självklart fick jag den, men det var egentligen inge bra. När Therese var i klassrummet stoppade jag in hennes nyckel och vred. Det som hände istället för att låset skulle gå upp var att jag råkade bryta av hennes nyckel. Så ena halvan av hennes nyckel låg i mitt skåp.. Så nu kunde hon heller inte få upp sitt lås.

Men vi löste allt tillslut. Ulf hade Thereses extra nyckel så hon fick upp sitt skåp. Jag knipsade upp låset och använde reserv låset jag hade i själva skåpet. Haha!




Kommentarer
Postat av: Sofue

Fick du också orienteringläxa? (stavning?) x)

den är ju skit trög ju :P

2009-11-04 @ 18:18:28
URL: http://sofues.blogg.se/
Postat av: Paulina

Det menar du inte... !?

2009-11-04 @ 21:58:39
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0