13 oktober

Hellu!

Idag var jag med Avin, Marilyn, Fanny, Therese, Valentina & Maja. Vi var hemma hos Valentina. Efter ett tag gick jag och Therese hem till henne och sedan hem till mig för att hämta lite grejer eftersom vi skulle spela bowling senare. Efter det gick vi tillbaka till Valentina och sedan ut för att spela bowling. Eller det var solflickorna som arrangerade det hela för alla tränare. Så då fick vi gratis middag och spela bowling gratis. Vi tre spelade med Hanna, hennes kompís och en annan tjej från Saras klass. Haha, först låg jag etta. Men sedan sjönk jag ner till sista plats. Men sedan kom jag förbi Hanna så att jag kom näst sist. Haha! Vi fick välja vad vi skulle äta och jag valde pommesfrites, kycklingfilé på spett & pitabröd med tzatziki. Som ni hör kan det inte bli mer grekisk. Mums!

Old pic

Kommentarer
Postat av: nathalie

kan du idag ? :)

2009-10-14 @ 17:22:18
URL: http://rainbowdays.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej aså vill inte stööra men har väntata länge och undrar näär kan du ficksa min blogg ? om du inte kan du då svara nej för att jag väntar på ett svar så om du säger nej kan jag fråga nån annan men snälla hopppas på ett jaa

2009-10-14 @ 18:03:47
Postat av: twilighten

hej aså vill inte stööra men har väntata länge och undrar näär kan du ficksa min blogg ? om du inte kan du då svara nej för att jag väntar på ett svar så om du säger nej kan jag fråga nån annan men snälla hopppas på ett jaa

2009-10-14 @ 18:04:45
Postat av: F :)

kolla din mail!! :D

2009-10-14 @ 20:16:16
URL: http://ffiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0