14 oktober

Hejsan!

Vet ni att vi fick våra skolfoton idag. Haha! Jag, Valentina och Avin rusade hem till Valentina efter skolan för att se på fotona. När vi kom hem märkte vi att mappen där alla foton var öppna. Så vi hittade bara självporträttet på Valentina i. Sen ringde vi till Therese och hon hade klassfotot hemma. Så vi frågade hur vi såg ut och då sa hon att jag såg lite, lite konstigt ut. Haha. Så jag började gråta. Seriöst! Tårarna forsade. Trodde verkligen att jag såg hemsk ut. Någon grimas eller något.  Haha! När Valentina gick från köket hör vi henne plötsligt skrika: "Klassfotot är här!" Haha, jag & Avin kutade in till Davids rum för att det lät som om ljudet kom därifrån. När vi är i rummet kollar vi runt och så hör vi Valentina bakom som säger: "Men åh, här är jag." Haha, så vi vände oss och Valentina springer mot köket, Avin direkt efter och jag sist. Jag råkade till och  med välta en pall på grund av hasten. Valentina såg säg själv först och hon skrek, när det var Avin tur skrek hon högre och jag högst. Sen skrattade vi bara åt allting. Vi borde ha spelat in allt. Det var skit kul! :p Haha! Så farligt var inte fotot, men det kunde ha varit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0