15 oktober

Hellu! :)

Idag hade vi hemkunskap med ett miniprov. Jag tror att det gick bra för mig! Sedan bakade vi äppelpaj som jag dock inte är jätteförtjust i. Men det var gott ändå! Så typiskt att vi fick Tacos som lunch idag. Jag var så mätt av pajen att jag knappt gick till matsalen.

Efter skolan gick jag hem till Valentina. Där var Avin också. Haha, vi testade en grej som gav super duper bra resultat. Efter det pluggade vi lite. Valentina & Avin lagade våfflor och grädde så då åt vi de medan vi lyssnade på musik. David FÖRSTÖRDE min mobil! Seriöst. Jag har ingen mobil nu. Det går inte att sätta på den. Det började med att jag tittade igenom hans sms, och han märkte det och tänka dra mobilen ifrån mig. Men resultatet var att mobilen ramlade på golvet av en olyckshändelse. Så jag sa att han fick slänga min på golvet. Men det var inte meningen att han skulle ta i allt vad han hade. Mobilen brakade ner på golvet och studsade upp mot vägen och till slut sängen. Sen slängde han ut den genom fönstret också! Tur att mobilen var gammal, men ändå!

RIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0