2 oktober

Hellu! It is friday!

Snabbt veckorna går va? Idag var det prao som vanligt. Det blir alltid kul på eftermiddagarna. Haha. Anton & Emil skulle komma och kolla hur vi hade det även fast vi sa åt de att de inte fick. Så de kom in med ryggarna mot oss som om de inte kände oss. Hahah, fast de misslyckades.
Efter skolan var jag först med Tessan. Sen hängde Therese & Emelie på. Och efter det kom Valentina, Avin & Fanny. Men jag var dock tvungen att gå hem vid sex för att äta middag och sånt där. Skulle kanske ut på kvällen sen igen till Fanny men vi skulle hyra film hemma. Fast tyvär blev det inget av det heller :P Men det blev ändå fredagsmys med massa gott. Känner mig väldigt onyttig nu eftersom jag bara har ätit den största delen utav dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0