20 oktober

Hej! Har varit helt slö idag. Har nog bara varit i skolan, ätit och sovit! Så borde man få göra ibland. Fast för mig händer det ganska ofta! :o Skulle plugga till engelska provet idag men jag får väl bara läsa igenom texterna för jag orkar inte med så mycket mer nu när klockan är elva. Sedan vill jag också läsa boken som jag fick av Therese. Den heter: "Syskonkärlek". Har nästan inte hunnit läsa något utav boken eftersom jag inte har haft någon större tid för det! Nu gäller det att svara på alla mail angående bloggdesigner. Ska också göra det två vill. Lägga in musik på ena och fixa om headern & menyntexten till den andra. Efter att det är klart blir det dusch, sen plugg, sen att läsa & sen måste jag verkligen sova. Jag slår vad om att klockan kommer att vara över tolv då!

Bild på Elin på hennes kalas. Hon ville så klart vara Hannah Montana! :P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

heej har en ny blogg www.iloveyoumj.blogg.se



skulle undra om du kan lägga fin mj bilder

2009-10-22 @ 20:35:42
URL: http://ceelebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0