3 oktober

Hejsan!

Jag har inte gjort så mycket idag förutom att verkligen stormstäda min garderob. Jag har både rensat & gjort mig av med alla fula/gamla kläder. Och sen har jag också vikt de kvarlämnade plaggen och till slut har jag dammat självaste garderoben. Det är ju riktigt äckligt att ha en dammig garderob, nästan värre än att ha på sig smutsiga kläder. Juste, jag la också i sånna där doft grejer så nu kommer allting lukta gott. Gissa vilken doft jag valde? Lime & citron hahah! Min favorit!

Det ser inte ut att vara så städat som det verkligen är!




Kommentarer
Postat av: therese

haha, tänkte att de va bra :D

2009-10-03 @ 23:36:02
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0