5 oktober

Hellu!

Idag var jag ju ledig eftersom jag ska jobba på lördag istället. Jag & Tessan ville det eftersom att det kommer att komma mycket fler kunder då. Alltså så blir det mycket roligare. :) Gissa när jag vaknade idag. Jo, tio i ett. Och Tessan var hos mig bara fem minuter senare. Haha, jag skrämde henne nog vid dörren eftersom jag såg ut som ett monster. Ville bara gå tillbaka till sängen och sova ju. Men vi fixade en sak på datorn. Sedan pluggade vi no i typ tjugo minuter och sen drog vi till kk. Vi skulle leta se ifall de hade några fina stövlar till vintern. Men icke sa Nicke :P. Vill också köpa en riktig pälsjacka. Jag tyckte också dessa skor är hur söta som helst. Känns lite onödigt att köpa de eftersom jag redan har ett par fake uggs och att köpa rosa vinterskor. Hmmm...? Men erkänn, visst är de söta?


Kommentarer
Postat av: therese

söta skor :). hahaha tur, de där med rummet är faktiskt ett stort problem haha ;)

2009-10-05 @ 21:45:27
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: emelie

åååh, jag såg dom och de ser skita mysiga ut :P

2009-10-06 @ 08:31:39
Postat av: Paulina

aa, på dinsko :D <3

2009-10-06 @ 17:53:58
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: \\ D<33

Aaa haha, dom finns på dinsko , pauliina dom finns också i svart eller brunt , dom har 3 olika färger =rosa , Svart , Brunt <3 :D=)

2009-10-08 @ 20:23:24
URL: http://fiinasteeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0