7 oktober

Shohoo! :)

Iag har jag haft det ganska fullt upp. Jag hade prao till klockan fyra. Och gissa vad. Julpynten har kommit in. Åh, de flesta var skit fina. Vill verkligen ha ett eget hus så att jag kan indreda allt i min egna stil. Men i alla fall. Efter praon gick jag hem, åt lite och sedan bytte jag om för att dra till jobbet. Idag kunde både inte Valentina eller Therese komma. Haha! Och huvudtränaren var också borta så jag fick sköta det mesta, haha! Jag hade uppvärmningen själv också. Men det gick super och så fick jag hjälp av de andra tjejerna också. Kul! :)

Söt bild på Therese! :)


Kommentarer
Postat av: therese

haha tack tack ;) <3

2009-10-08 @ 09:26:06
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0