2 september

Hejhej.
Jag har precis ätit och nu sitter jag här och blir helt irriterad. Jag har nämligen glömt engelska boken i skolan och vi ska kunna återberätta hela texten på engelska och kunna det utantill. Det är inte skriftligt heller så att man får tiden att tänka när det behövs. Utan muntligt så vi måste ju kunna rabbla hela sammanfattningen. Svårt. Kom precis på att jag hade glömt So anteckningsboken i skolan också. Den behövs för att vi ska typ ha ett litet prov på fredag och det känns så viktigt nu eftersom att vi kommer få vårat första riktiga betyg :o.

Ska inte tänka på skolan, läxorna & proven nu. Istället ska jag fixa en ny outfit genom olika hemsidor. Hur lång tid tror ni att det tar? Jag gissar på fem minuter ;)

Kommentarer
Postat av: F :)

hejhej, gu va söt du är! =)

gör du designer?

2009-09-02 @ 20:18:32
URL: http://ffiiyah.blogg.se/
Postat av: Paulina

tack. Japp, jag gör designer :) <3

2009-09-02 @ 20:56:46
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0