21 september

Hejsan! Nu är jag glad & mätt!

Idag var det skola som vanligt eftersom det är måndag. Vi hade vanliga lektioner och på Klassrådet fick vi veta lite mer om orienteringsdagen. Vi ska ha det i en helt annan skog denna gång så det kommer bli helt annorlunda. Hoppas det bara inte blir allt för svårt. ;) På textil slöjden syr vi ju påsar/väskor och det gick för en gångs skull väldigt bra för mig. Vissa dagar är jag trött och slarvar så att jag bara måste sprätta upp allt igen. Det är bra att vi har en ny lärare också. Ni skulle bara veta hur vår gamla var. Hon la sig på golvet och sa: "Snälla gud, varför jag!!." eller något. Och hon gjorde det hela med en norrländsk dialekt. Hahaha!

Efter skolan gick jag & Therese hem till henne för att gå igenom svenskan. Vi har en femton minuters lång redovisning imorgon som vi ska kunna utantill. Men det blir nog grymt!

Bild på mig & Therese med våra älsklingtröjor som var slut!
Brun var man också då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0