22 september

Hejsan! ;)

Idag hade vi våran svenska redovisning i skolan. Det gick skit bra tror jag. Marie Louise sa att det inte kunde ha blivit bättre. Vi lämnade också in våra NO arbeten om ett stort ekosystem (ett biom) idag. Jag gjorde alltså ett arbete om regnskogarna i världen. Tror att det blev bra det med. Egentligen så skulle vi få tillbaka våra matte prov idag men vi hann inte med det. Vi får väl dom imorgon, spännande!

Här hemma har jag sovit sen jag kom hem från skolan. Jag har tyvär också glömt mobilen i skåpet. Eller det hoppas jag i alla fall. Annars är den gone. Då blir det nog deb femte mobil som jag har tappat bort. Haha. Men nej, jag tror faktiskt den är i skolan. 


På mitt skrivbord i datorn så har jag en lista där jag bockar av saker jag har gjort och så ser man vad man inte har gjort. Jätte bra!
Kolla vad skönt det ser ut nu. Innan var jag jätte stressad!






Kommentarer
Postat av: Beeell '@<3

Hur gjorde du

2009-09-22 @ 21:41:46
Postat av: Paulina

Jag har något som heter google gadgets installerat på min dator. Då kan jag välja olika verktyg och andra hjälpmedel jag vill ha och lägga dom på min framsida. Som du ser på bilderna har jag valt ut att ha en klocka, vädret & sedan denna: "saker jag måste göra" lista. Den finns minst hundra andra saker man kan ha. Som kändisnytt, nyheterna, ekonomi m.m

2009-09-22 @ 22:03:46
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0