Utvecklingsamtal

Helllu! Sitter här och känner mig konstig. Nä men, längtar tills det har gått fyra dagar, hehe. Skolan rullade på som vanligt.. Anton och Emil var tvungna att fråga ut mig om massa saker. -.- Inget bättre för sig. Efter skolan satt jag och Therese båda två utanför skolan och pluggade/hade kul eftersom att vi väntade på att våra utvecklingsamtal skulle börja. Det var så himla kul, för att det kom en gammal kärring förbi och satte sig i närheten på skolans bänkar. Vi ville inte det, så vi hostade onödigt högt och sånt för att hon skulle gå. Men istället satt hon och glodde snett på oss, hahah. Så jag använde min spanska bok för att täcka mitt garvande ansikte medan Therese bara skrek: "Vaaaaaaaad!!?", till den stackars tanten. Hahah, stackaren blev typ rädd, och senare kom hennes ganstaa gäng. Ironi.. ;)

Btw så gick utvecklingsamtal bra. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0