skriver av mig

Jag var i Cypern i två veckor för er som inte visste det. Therese var gullig att uppdatera mina inlägg som var sparade i utkast och så skrev hon några egna. Tack tack!

Usch, jag vill tillbaka till Cypern. Fattar ni att allt är så jävla lyckligt utomlands. Jag blev helt chockad av verkligheten när jag kom tillbaka. Allt är så trist och äckligt här. :( Jävla regn och skitväder som förstör alla planer. Jag har bestämt mig. Så fort jag fyller arton ska jag plugga utomlands, eller vara någon som sköter underhållningen på ett hotell eller något. Sveriges klimat funkar inte för mig.

Nu låter jag som en otacksam invandrare eller något. Men det är inte det jag menar. Sverige är ett skitbra land som fungerar utmärkt. Ekonomin, styrelseskicken, utbildning, jobb och bla bla. Men samtidigt känner jag att det här landet som ska vara perfekt är fullt av massa hat och avundsjuka. åhh. :( Folk tänker mer på dom man inte tycker om, än de man tycker om.

Jag pratade med några tjejer i min ålder därifrån. De planerade vad de skulle gör den dagen, och vet ni vad de har för alternativ? Jo, de funderade på vilken vattensport de skulle testa, eller ifall de skulle ta en båt som åkte till den finaste stranden för 5 euro, eller ifall de skulle snorkla. Man ba shitt! Så berättar jag att i Sverige gäller bara shopping eller bio. De behöver inte ens oroa sig för att vädret ska förstöra deras planer.

En utav de populära vattensporterna ser du nedan. Man sitter i en soffa bakom en motorbåt och den åker verkligen skitsnabbt och svänger med full fart så att "soffan" där bak är nära på att välta. Fyfan vad kul! Kostar bara 150 sammanlagt för en timme. :o De fanns typ tjugo olika varianter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Paulii Göru Blogg DEsigner ? <3

2010-08-09 @ 11:09:51
Postat av: Paulina

Aa, för 20 kronor. :)

2010-08-09 @ 14:16:05
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Dejana <3

heej paulina , jag va oxå i cypern kom för ca 1 vecka sedan ,, helt underbara stränder visst ? ;)

vilken stad va du i ?

jag var i fig three bay och 2 gånger på kvällen i agyia napa , de va trots allt bara 15 minuters bil resa dit :)

miittt hottel hetter Louis Althea Beach - Blue Village .. ditt då =)? <3

2010-08-17 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0