15 januari

Hellu!

Fredag idag. Känns riktigt skönt, även fast ångesten kommer tillbaka redan på söndag.

Det var väl vanlig skola idag. På idrotten fick vi köra någon sammarbets sak när alla i klassen stod på två bänkar och så ska man byta plats så att man kommer till andra sidan. Ifall någon ramlar ner får man börja om. Det var svårt, fast jag ramlade inte en enda gång. Men jag fick ju lite hjälp. ;)
På hemkunskapen lagade jag och Therese jättegod wok. Mums.
Efter skolan var jag med Therese. Vi gick hem till henne och pratade en massa och satte oss framför datorn som vanligt. Haha, vi har gift oss på facebook om någon undrar. HAHA! :) Jag var hemma halv fem och nu är hon på träning. 

En bild från förrigår.

Kommentarer
Postat av: Prinsella

Kul bild hahahhh, .. ville bara till lägga att wook lukten kom ut genom fönstret utanför skolan hahahh ( sugen man blev )) :)

2010-01-15 @ 19:06:25
Postat av: Paulina

hahah, gjorde den? :O HAHA

2010-01-15 @ 22:15:40
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0