24 januari

Hej! Barnkalaset var faktiskt ganska kul. Det blev mycket god mat och trevligt umgänge. De små kusinerna är alltid lika söta. Jag kom hem vid fem och då åt vi middag.

Strax innan sju kom Jessica och hennes mamma hit. Vi fikade och sen gick jag och hon upp till mitt rum och sökte på en läskig sak på internet. Man kan se precis överallt. Asså förut hade de ju flygbilder och vyer på hitta.se. Men nu har de skaffat något nytt så att man allt typ. Gatubilder! Registreringsnumret på vår bil, blommor, gardiner och till och med min morbor och hans fru från Holland. HAHA! Måste bara berättade det för de. Men i alla fall så gick Jessica hem för någon halvtimme sedan.

Nu ska jag sitta framför datorn ett snabbt tag till och sedan blir det spanska läxan och efteråt får jag duscha. Funderar på att läsa mailen... Men nää! Jag får ta det imorgon istället. ! :P


SKOLA IMORGON! :@
Nä! Har försöker jag hålla leendet uppe istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0