Stan

Tjaaa!

Idag spenderades dagen inne i stan. Vi behöver ju köpa lite små saker till på fredag. Jag hittade inte mycket alls. :( En bikini och en bok. Men det får duga. Behöver även ett par flipflopp känner jag. Men orkar inte tänka på det nu. Får använda mina gamla flippisar, eller mina ballerinaskor.

Min bikini var i alla fall svartgrå sebra mönstrad och boken heter "Sökningar". Trodde egentligen att bikinin var leopard mönstrad och märkte inte att det var zebra förrän jag kom hem. Seg jag är. -.-

Tagen idag i vår trädgråd. :)

 


Kommentarer
Postat av: Sandy

Läägg upp en bild på din bikini ;p

2010-07-22 @ 11:15:00
Postat av: Glorii <3

Haha sandy jaaow

Paulii älskar shoppa elr ? :P

2010-07-22 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0