Bad dag 2

Hellui!

Idag vaknade jag & Therese tidigt och åkte till ett utomhusbad med bara en pool denna gång. Vi badade där en gång och pratade lite mer bullshit tills vi märkte att det var dags att dra därifrån av en mycket hemsk anledning. Hatar sånna människor, uuuw! Så då åkte vi till sjön här i närheten istället och det var fullt med folk där. Skojar inte. Mini sjö och typ fyrahundra personer. Eller någonting. ;) Vi satte oss lite utsides och spelade kort och åt. När vi skulle till kiosken träffade jag tjejen som ägde Sia butiken jag praoade hos och hon frågade efter mitt mobilnummer. Hoppas det gäller sommarjobb, hihi! ;) Skönast att jobba vid en kiosk och bara dra ut till kompisarna där utanför sedan. :)

Suddigaste bilden, men men, dagen outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0