tisdag tror jag.

Tjaa! :)

Efter att jag hade vaknat, åkte jag snabbt ut för en liten mini shoppingrunda! Behövde verkligen lite små saker och fick med mig lite hem. Jag köpte örhängen från Glitter, örhängen från Ur&Penn samt en pincett från KICKS. Min pincett har varit borta skit länge nu, så jag har inte kunnat noppa ögonbrynen. -.- Vilket stort problem va? ;)

När jag kom hem åt jag lunch och sedan hängde jag med syrrorna och mamma till en badstrand. Där spenderades dagen till klockan sju och det blev en del bad och kortspel. Vill egentligen åka ut till ett ställe och bada nu på kvällen, eftersom att det alltid blir mysigare och roligare då. Men det går nog inte idag. :(

Har precis ätit middag för er som bryr er. ;)

Aja! Ha en fortsatt trevlig kväll! ♥

Det jag köpte. Gick på ca 200 ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0