trött.

Gud var jag är trött!

Morgonen började med att jag & Jessica inte kom överräns ifall vi skulle bada eller shoppa. Men eftersom att vädret var dåligt då, och vissa tidningar lovade regn och åska, kändes shopping mycket bättre. Så vi åkte in till stan och hittade en massa fint. Det var så himla mycket rea att man blev så trött och inte pallade titta. Men jag köpte tre fina toppar, alla från H&M. Vi gick runt på stan och njöt av det fina vädret med glass och prat. :)

När jag kom hem åkte jag nästan direkt till sk med Sara. Pappa fyller år imorgon, så vi hade lite att köpa. Gud vad stressigt vi hade där, för vi hittade inte ett skit. Tillslut köpte vi en trisslott och en kaffekopp där det stod: "Pappa" på. Imorgon ska vi även laga hans favoriträtt och baka något gått. Snällt va? :) Vi hörs senare. Ska snarty äta middag. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0