Therese is back!

De sista dagarna har gett mig sommarlovskänslan jag har varit ute efter i typ två veckor!
Idag åkte jag & Therese till ett bad ställe med två utomhuspooler. Vi drog hemifrån vid tolv tiden och njöt av solen när den var framme och badade en gång. Hon har ju varit borta i två veckor så vi hade verklig massa bullshit och gossip att prata om. Haha! Vi hade det skit mysigt tills vi blev hungriga och beslöt oss för att åka till McDonald's. McFlurry och HotWings blev det för min del, haha! God blandning eller? Sedan satte vi oss vid skolan i närheten och pratade i typ två timmar! :D
När jag kom hem åt jag middag. Kyckling, baguetter och sallad. Mums! Nu äre facebook och sedan duschen som gäller!

























Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHAHAHAH

2010-06-27 @ 23:39:48
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0