tisdag

Hej!

Igår spelade vi ju bowling med alla andra tränare. Jag kom näst sist på ena omgången och två på den andra. Efteråt åt vi pizza och glass på Pizza Hut. Skit gott. Mums! :) När jag kom hem pluggade jag lite engelska.

Idag lämnade vi in våra Grönalundspengar. På engelskan hade vi prov och det gick nog sådär. På bilden hann jag nästan klart med min egna variant av "skriet" och på NOn gjorde vi något inom Teknik för att få ett ägg att inte gå sönder vid slängning från några meters höjd.

Efter skolan stod jag, Sofie och Therese och pratade om en sak länge. Vi bestämde ett beslut! När jag kom hem somnade jag och till middag åt jag Tacos.

Nu måste jag fixa lite saker inför operations dagverke som är imorgon. Vi hörs då! :)

Butt Battle! ;)


Kommentarer
Postat av: Prinsella

Hahha det var nära ögat va ( bilden ) :S

2010-05-26 @ 10:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0