Grönalund

Hej!

Idag hade jag sovmorgon till kvart i elva! :o Snacka om skönt! Bara efter två timmar åkte hela klassen till Grönalund. Och tro mig jag är fortfarande yr. Känns som att min stol gungar.

Alla kanske inte vet, men jag har en fobi mot bergochdalbanor. Vi ska inte gå in på några detaljer om hur jag fick den, höhö. HAHA! Men i alla fall, vi hade kul och medan de åkte Insane, Frittfall med mera så hängde jag vid radiobilarna och spökhuset, haha.! Nä, men de tvingade faktiskt på mig på Kvasten.

I spökhuset blev jag och Sofie jagade av en indiansnubbe och jag började skrika/skratta/gråta och sprang in i alla väggar. Så kommer vakna imorgon bitti med bulor vid tinningen, :P

Bilder förklarar kanske mer. ;)

Ingen aning om vad jag gör, i skolan. 


Therese, jag & Sofie - Skolan.


Pose ;)


På båten mot Grönalund. Marie Louise där bak.


På båten - Avin, Rebecca Tessan, Valentina & Felicia.


Igen med Therese ;)


Valentina & Therese posar ;)


Havet från båten.


:) Igen


Prinsella


Therese med hennes Kenza jacka ;)


Sofie och Prinsella i kärlekstunneln ooooo :o


Vi två inne i kärlekstunneln ;)


Nachos, mums ;)


Therese med sin pizza



Kommentarer
Postat av: Prinsella

Hahah .. hmmm.. undra vad som hände i kärlekstunneln ? :O

2010-05-29 @ 17:55:54
Postat av: Paulina

Det vet nog du bäst :P

2010-05-29 @ 18:44:50
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Prinsella

Damn, hahah .. ( L )

2010-05-31 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0