Varning, långt inlägg ;)

Heeellu bloggen!

Idag fyllde jag femton år. Morgonen började med att familjen kom in med tårta och paket. Jag blev lite sur när de stod där utanför rummet och försökte väcka mig. Skrek nästan: "JAG HAR SOVMORGON!." HAHA, sedan kom jag på att jag fyllde år och blev glad direkt. De kom in, och pappa hade köpt femton jättefina roser till mig. Älskar sådant. Resten av familjen köpte massa fina paket. Blev verkligen jättenöjd. Men som frukost blev det alltså tårta.
Skolan gick ganska snabbt. Therese sötisen tänkte överraska mig med att äta på pizzerian vid skolan. Men vilken pizzeria liksom, de har gjort det till någon kina restaurang. Riktigt dåligt. Men tanken som räknas! :) Som tur var blev det aldrig något sjungande för mig i matsalen. Men min plan B var att ställa mig upp och sjunga jag med. Vi hade höjdhopp på idrotten, inge kul! Matteprov också, som jag redan vet nu att jag har gjort ett slarvfel. Typiskt mig..

Efter skolan var jag med Prinsella. Vi var hemma hos henne, gick runt ute, kom in igen, planera och sedan gick ut. Så vi hade kul!

Bilder från dagen.. :)

Lovely Shoes!


Dagens outfit.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0