19 Juli

Hej. Idag har det inte blivit någon uppdatering alls eftersom jag har varit i Kolmården med familjen. Trodde först att det skulle vara tråkigt så jag satt och surade i bilen. Efter en och en halvtimma var vi äntligen framme och då var jag fortfarande lite småsur. Såklart ändrades min inställning efter ett tag och då var det faktiskt ganska kul. De vanliga skogsdjuren var lite tråkiga men inte de afrikanska, sydamerikanska & savann djuren var en aning roligare. Hahha, babianerna var skönast. Safari bussen var okej.


A tiger


Igen.. :)


Och igen. Visst är dom snygga?


Jätte söta dvärgsilkes apor!


Fula flodhästar ;)


Dålig bild på en söt Zebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0