2 Juli

1. Var hittade du den här listan?
Vet inte, den var från min gamla blogg.

2. Hur många syskon har du?
Två.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Min "nya" mobil.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Ingen aning, någon italiensk. Fin & Mýsig.

5. När badade du i en pool senast?
Igår.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej. Bara klassens timme

7. Hur många barn vill du ha?
Två.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hårdrock. För galet. Men vanlig rock är bra.

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag är fjorton.

10. Vad har du för TV-kanaler?
800. De vanliga + extra.

11. Har du åkt moped någon gång?
Nej. Men har åkt lite med min kusins pappa motorcykel.

12. Har du busringt någon gång?
Aaa, det gjorde man alltid när man var yngre.

13. Har du fått felparkeringsböter?
Jag har ingen bil.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Never in my life.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Australien.

16. Har du en egen trädgård?
Aa.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
?? ´läser inte.

18. Kan du alla orden i nationalsången?
nja, lite halvt.

19. Badkar eller duschkabin?
badkar. Men det tar längre tid.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Flightplan kanske. Changeling? Har inte sett så många den här månaden.

21. Favoritpizza?
Vet inte.

22. Chips eller popcorn?
 Chips!!

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Gillar rött men det är inget jag använder vardagligt.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
haha, nej?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej

26. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Familjen, någon wok grej

28. Favoritchoklad?
marabou med nötter.

29. När röstade du senast?
har inte. är fortfarande fjorton.

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
förra sommaren

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej

32. Är du bra på matlagning?
nej, får alltid brandlarmet att gå igång. :P

33. Klarar du att tanka själv?
Tror inte det, har inte testat.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
nej, är inte så lättlurad,

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej

37. Vad var det senaste du handlade?
Indrigienser till tårtan som jag bakade igår.

38. Har du kräkts offentligt?
Aa, eller utanför sjukhuset när jag var tvungen att operera bort blindtarmen.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Helst båda.

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej

42. Kan man vara vän med sitt ex?
ja..

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
faster som precis hade fött Gabriel.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Tror det.

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
inget

46. Vad har du i din väska?
beror på vart jag ska åka.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
dansar mitt i natten.

48. Vad är du tacksam för idag?
Njaa. utegångsförbud ni vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0