20 Juni

Hej bloggen & alla läsare.

Imorse gick jag, jessica, våra mammor & mina syskon ut till skogen för att plocka blåbär. Det fanns jätte mycket och vi fyllde flera skålar. När vi kom hem gick jag & Jessica till Ica för att köpa lite indrigienser till blåbärs pajen som skulle bakas. Efter någon timme kom Jessica hem till mig och så satt vi framför datorn och sen gick vi ut. Vi satte oss på ett litet tak & pratade. Vid fyra eller fem åkte jag och familjen till min farfars kolonilott. Gud, han odlar verkligen allt möjligt. Tomater, gurkor, paprika, lök, bönor, persilja och mycket mer. Men mysigt var det i alla fall. Nu är jag hemma och har hjälpt mamma lite med att fixa allt för våra gäster som kommer. Det är våra gamla grannar. Kul att träffa dom som vi inte har gjort på länge. Ciao.

Två smygbilder på Jessica!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hade ingen aning om att du tog bilder:P

2009-07-22 @ 22:55:56
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/
Postat av: Paulina

Det är därför dom kallas för smygbilder :p :) <3

2009-07-22 @ 23:01:27
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0