25 Juli

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så mycket. Tog ett varmt bubbelbad i typ två timmar. Pratade i telefon med Avin & Fanny sedan. Jag ska fixa inbjudan till Fannys poolparty. Kul! Jag längtar verkligen dit redan nu.
Klockan sex ska jag iväg på pappas sysslings bröllop. Förstod inte varför vi är bjudna eftersom vi aldrig träffar dom men pappa berättade att dom två var väldigt bra kompisar när dom var unga. Jaha, då måste man väl följa med. Vanessa, Leah och några andra kommer ju också vara där så jag får väl ha dom som sällskap.

Hahah, hittade den här roliga & gamla bilden nyss. Hahahhahah!
Den dagen skrattade jag verkligen skit mycket, glömmer aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0