3 Juli

Hellu!
Idag var jag på något badställe. Det var faktiskt skit fräsht där, och väldigt mysigt. Vattnet var heller inte så kallt. Perfect!
Nu ska jag ut och måla lite till på stugan. Igår målade jag bara grundfärgen. Så nivet så ålar jag inte hela stugan, utan bara de små detaljerna pappa har missat som han säger. Fast ifall jag ska vara ärlig tror jag inte på det, han har bara inte orkat. Men men, stugan blir i alla fall lite finare, och eftersom vi säkert kommer sova över där så passar det bra.

Bilder från idag kommer i detta inlägg fast lite senare. Pyss!

Kommentarer
Postat av: valentina

mysigt:D

2009-07-03 @ 23:08:16
Postat av: Paulina

aa! :)

2009-07-04 @ 21:40:05
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0