6 Juli

IGÅR

Igår kunde jag inte skriva något på grund av att mitt Internet inte fungerade. Jag gjorde ganska mycket och skriver bara lite kort nu..

Först så åkte jag, mamma & Sara till sk. Där provade vi en massa klänningar. Ska kanske köpa en från Oasis senare. Sen åkte vi till kk och från H&M köpte jag en skön grå kjol. När vi kom hem åt vi lunch och åkte sedan till mina kusiner. Vi kom hem till middagen och åkte sedan till farfar & farmor. Yes, det var min dag!

Från H&M.
Priset kommer jag inte ihåg eftersom det var mamma som betalde.
Kanske 99:- ??

Fattar inte ifall man ska ha kjolen över eller under linnet. Men jag tycker nog det är snyggast ha kjolen under.
Vad tycker ni? Under / Över ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0