7 Juli

Hej. Idag var jag med Avin, Therese & Fanny. Som ni säkert vet som spöregnade det men vi ville ändå vara ute. Haha! Så vi gick ner till skolgården nedanför mig och där var det två puckade killar som Fanny & Avin tydligen kände igen. Dom var väldigt äckliga och tänkte bara på en sak. Vi försökte få dom att göra "det där" mot varandra och dom gjorde det. Haha, jag har video på det. Sen ville de tydligen göra det med oss också. Det hela slutade med att dom jagade oss (mest Fanny) och försökte ta på de privata ställena. Då cyklade vi därifrån hem till mig. Vi bytte om och torkade de blöta kläderna i torktumlaren. De satte på sig torra kläder och så gick vi till Valentina en liten stund. Halv sju cyklade vi hem till mig och pratade i en halvtimme och så åkte dom hem.

Trevligt väder eller vadå?
Ni ska vara glada för ni ser inte hur mycket det regnade på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0