30 Juni

Hej!

Idag åkte jag ännu en gång till eriksdalsbadet med mamma, Elin & Sara. Där var vi med Natalie & Tibelia och andra var också där. Där gjorde vi det vanliga som att bada m.m. Vid sju åkte vi hem och jag duschade, åt och gick sedan ut för att vara med Valentina. Vi pratade väldigt mycket och på slutet fick vi lust för att försöka klättra upp på en grej. Båda misslyckades och det hela slutade med att vi gjorde illa oss lite.

Nu svider det lite i ögonen tack vare allt klor från poolen. Men jag får väl skylla mig själv, eftersom jag alltid simmar under vattnet med öppna ögon.


Kommentarer
Postat av: valentina

haha jag brukar ha ögonen öppna fast det är saltvtten sen så svider det skit mycket:P

2009-07-01 @ 00:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0