14 Juni

Hej. Jag ska äta alldeles strax. En väldigt sen middag då. Jag hoppas verkligen det blir något gott för jag är vrålhungrig. Jag tittade nyss igenom alla gamla skolarbeten sen ettan och gud vad man har förbättras. I ettan skrev jag typ så här: "Sen såg jag en fågel. Sen flög fågeln. Sen sprang jag efter fågeln." osv.. Usch vad hemsk och samtidigt kul det var att läsa alla texter. Hittade också en blå tankebok från trean och en gul från tvåan. I den var man tvungen att typ skrva 2 A4 papper varje vecka om ett utvalt ämne, blä vad tråkigt. Veckobrev fick vi också skriva varje fredag om vad vi hade gjort hela veckan. Nu måste jag kila. Kyssar från mig.


Kommentarer
Postat av: therese

sötisar ! :´)

2009-06-14 @ 23:35:03
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: valentina

hahah tuggummi:P

2009-06-14 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0