25 Juni

Hej. Valentina gick precis. Vi satt ute & pratade, åt glass & hade lite vattenkrig. När hon precis hade kommit till mig vid fyra gömde jag mig bakom ett hörn med vattenslangen i handen. Direkt när hon var inom synhåll sprutade jag den där hårda grejen. Man kan välja lite olika varianter på hur vattnet ska spruta ut ifrån vattenpistolen när man vattnar blommor. Jag valde som sagt den hårda och blötte ner henne helt och hållet. Haha. Massage gjorde vi också på varandra och det var på vippen att jag höll på att somna.
Vi tog en massa bilder och här kommer några.


Somrig va? Våra fötter.

Nyss målade jag tånaglarna & lite tidigare idag målade jag "hand" naglarna.
Jag använde mig utav Depend nr 68. Målade lite slarvigt.



Kommentarer
Postat av: valentina

aa fötterna ser somriga ut:D

2009-06-25 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0