1 Mars

Jag kom hem för ett tag sen från kk, där jag var med pappa & syrrorna. Vi skulle kolla efter någon persienn/gardin till mitt andra fönster och jag hittade en som pappa ska gå och köpa någon gång under nästa vecka. Sen fortsatte jag & Sara att gå till H&M och jag hittade inte ett skit. Jag har verkligen svårt för att hitta kläder nuförtiden. Ända butiken som jag älskar är SALT, gud vad snygga kläder dom har. Det är precis min stil också. :)
Snart kommer vi får gäster, är inte helt säker på vilka det är men tror det är natalie & dom. :) Så det blir kul & jag vill bara lägga till det här:

Jag & Valentina igår,
jag frågar..

-vet du vad Kyle XY är?
-eehh, nej. men vad är det?
-asså det är en jätte konstig serie som går på 5.an.
-jahaaa, hahahhahah. nnu vet jag.
-aa, och han är ingen navel! hahahahahahahahah
-hahahhahahah, och han ser ut som en bebis
-hahahahahaha, en vuxen-bebis!

och medans vi skrattar får vi inte fram ett ljud och det känns som om man kommer dö för att man kvävs. Men det är sånt som jag och hon kan skratta åt!


här får ni en månads gammalt foto där jag verkligen försöker le med tänderna.
tycker ni jag lyckas?

Kommentarer
Postat av: therese

absolut :). Hahah fin bakgrund till din bild :P :/

Fin din blogg blev oxå :)'

2009-03-01 @ 21:30:28
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

hahah, tackar.

2009-03-01 @ 22:23:34
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: valentina

haha aa vi är konstiga hahhahaha:D

2009-03-02 @ 10:40:11
Postat av: Paulina

det menar du inte? (aa) :) <3

2009-03-02 @ 17:10:14
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0