15 Mars

Jag vet att jag lovade lägga in bilder igår, men jag borde inte säga lova. Som ni säkert har märkt uppdaterades inget i bloggen igår, men jag har en anledning. Jag hade skit stressigt och hann knappt fixa mig själv, och då känns det lite onödigt att sätta på datorn.
Bröllopet började 7 i kyrkan, och sen gick vi till någon festlokal eller resturang eller vad det var. Jag hade väldigt kul i början, men när klockan var över 01.00 blev jag lite tjurig. Vad tänker dom med egentligen? Dom har på högsta musiken så att när man ville prata med den bredvid säg fick man skrika och ändå hördes det inget. Jag verkligen skrek halsen av men inte ett ändå pip kom ut. Gissa när vi kom hem? Närmare halv fem!! Usch vad trött jag var, även fast jag drack 6 styckna redbull där, haha. Det var skit jobbigt att sitta i bilen påväg hem också eftersom det inte fanns några lampor vid E4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0