18 Mars

Åh, jag är bara så glad. Och vet ni vad det beror på? Jo, det härliga vädret. Det känns verkligen som om den underbara sommaren är på väg. Bara att se vägarna torra får mig att bli glad, men nu när solen skiner som den gör kan ingenting få mig att bli sur idag. Eller det får man hoppas.
Läste igenom texten ovan och det låter som en dikt eller något som vår svenska lärare skulle skriva. Haha.
Skolan var väl som vanligt, men en grej som var bra var att vi slutade 40 minuter tidigare, wohoow. Så då kom man hem extra tidigt. Imorgon har jag spanska prov, och vi får se hur det går. Kan typ 75% av allt så ett G blir det nog ändå. Om två timmar kommer therese hit och vi ska till vårt jobb, som jag alltid kallar det för.
Men ni får ha det bra, uppdaterar kanske ikväll. Pusshej :)

kommer ihåg den här dagen, som då var för 1 år sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR; tack så mycket! :)



Och detsamma!



http://PUSSBLONDIE.blogg.se

2009-03-18 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0