20 Mars

Ja, det är fredag! Den här veckan har verkligen gått skit snabbt. Eller egentligen så är inte hela veckan slut, vi har ju helgen kvar. Idag började jag halv nio men jag fick skjuts till skolan eftersom Valentina var sjuk. Emelie var tydligen också sjuk idag så det blev ganska tomt. Men dagen vart inte allt för jobbig eftersom vi inte hade någon spanska, och då förblev bara svenskan, musiken och NO:n kvar. Juste, när jag och Therese var på väg hem så kom en kille fram till oss och frågade:

- vad brukar ni göra på helgerna
- äh, lite olika saker. inget speciellt
- vill ni inte komma hit till gården, vi försöker locka till oss fler
- äh, jag vet inte. vi ska "tänka" på det
- nej, men jag fattar att det är ett "nej". Jag är inte dum
- men vi kan fråga några kompisar istället
- Ja, gör det. Håll handen på hjärtat och säg att ni ska göra det.


gud vad jag och Therese skrattade, ni fattar säkert inte vad jag menar. :P

Vid ungefär halv fyra tiden ska jag och Jessica åka till SK. Vi får se ifall jag köper något.
Jag skriver mer ikväll, puss hej. :)


bilden är tagen idag, och ni ser lite av dagens outfit.
- vitt baslinne från H&M
- skjorta från B.Young
- jeans från Gina Tricot
- skärp från H&M
- örhängen från ?


Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha det var fett kul :)

2009-03-21 @ 18:03:35
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Linnea

Palla skriva var ifrån du har köppt dina kläder / Pss

2009-04-01 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0